God måndag





Efter att ha avslutat ett inredningsuppdrag i fredags är jag nu på väg in i nästa projekt som ska vara klart om ett par veckor, Lindes Terrass. Men fokus idag är inredning till ett senare projekt, Kuttern och högst upp på önskelistan står Svanen i sin limiterade puderrosa utgåva. Den skulle vara perfekt till den moderna och förhoppningsvis eleganta inredning jag ska försöka få till. Lampan Vertigo, här i Katarina Bukowska&Andreas Part hem i magasinet Residence, är en sådan lampa som skulle förstärka ett känslan av elegans. Nina Holst tavla lika så, men hur får jag hem till Sverige? Det är mycket fixande innan allt kommer på plats och det är nog den delen jag gillar bäst. Själva planerandet och så förstås den dagen då allt kommer på plats.

Många gillar fredagsbuketter men jag föredrar måndagsblommor. En bukett att njuta av hela veckan. Blomsterstylisterna som alla i Göteborg kan njuta av erbjuder effektfulla blomsterarrangemang och buketter hem till din dörr. Gilla på den.

Fotograf Residence: Kristofer Johnsson Stylist Alexandra Ogonowski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar